Komerční styling
Komerční styling je specifická disciplína, která není jen o tom, jak hezky sladit outfity - je to způsob, jak vizuálně představit značku a oslovit cílového zákazníka. V komerčním stylingu má vše svůj význam a vše se tak podílí na celkovém dojmu, který chce zadavatel vyvolat. Při této práci mi velmi pomáhá i dřívější letitá praxe z reklamní agentury, takže velmi dobře rozumím tomu, že styling v tomto případě není jen o trendech, ale také o psychologii zákazníka, porozumění vizí klienta, zaměření se na cílovou skupinu. To vše a ještě mnohem víc v celkové harmonii mezi kreativitou a komerčním cílem.

V této specifické komerční oblasti mohu nabídnout zkušenosti se stylingem při natáčení TV spotů a pořadů, foto kampaních, při úpravě výloh a vizuálním merchandisingu nebo třeba jako osobní stylistka v obchodech, kde jsem k dispozici zákazníkům a přímo na místě pomáhám s výběrem outfitů.

Komerčnímu stylingu se věnuji opravdu ráda. Má v sobě neskutečný náboj a je pro mě vždy výzvou. Přestože je každá spolupráce originální, její cíl je pro mě stejný - nebýt pouze kreativní, ale také se vcítit do potřeb klienta i jeho zákazníka, přizpůsobit se častým změnám podmínek, obrnit se proti stresu, leckdy improvizovat... Protože jen tak se může vytvořit styling, který nejen dobře vypadá, ale také funguje jako ten správný nástroj pro komunikaci a prodej.